Mina läppar mot din hud . 💋

 
 
Känns som en evighet,
En evighet sen det blev vi.
I livets svåra stund fann
vi varandra i mörkret.
Omfamnad av kärlek,
stod jag där i dina armar, 
som om det alltid varit vi.
Du och jag.
 
Lutade mitt ansikte mot din 
bröstkorg, och lyssnade.
Aldrig hade ett hjärta slagit så rent.
Du strök undan mitt hår från ansiktet 
och pussade på min hjässa. 
Vi är menade för varandra. 
 
Solens första strålar letar sig in 
genom fönstret. 
Bredvid ligger du och sover.
Du andas in, och ut.
Strycker mina fingrar långsamt
över din mjuka hud.
 
Varm.
Du är varm och du doftar av kärlek.
Du rör på dig. 
Lägger dig på rygg och sträcker. 
Jag tittar på hans hår.
Till rufsad.
Precis som det ska vara.
Han är min, bara min. 
 
Du slår upp ögonen. 
Du ser på mig och det sprids
snart ett leende medans du lägger
en arm runt om mig
och drar mig intill.
Han är så varm,
och jag lutar mig mot dig.
 
Ett hem är inte en specifik plats.
Det är när två eller fler personer träffas,
och delar värme; kärlek.
Platsen kan vara vart som helst.
 Och när som helst på dygnet.
Kärlek har ingen tidsuppfattning. 
 
Du är mitt hem .
💋🌹❤️
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!