Installation, motion och sallad 👍

 
 
 
igÄr och idag Àr installatören hÀr
och monterar in nÄgon form
utav saltlösnings gronka
som ska hÄlla robotarna 
Ànnu mer fria frÄn bakterier.
 
I dag har det inte hunnit bli
sÄ mycket av dagen, sorligt nog.
Ska stÀlla mig och blanda ihop
en sallads rÀtt idag och kÀnna
mig lite nyttig för Àn gÄngs skull. 
 
Har till och med varit ute och motionerat 
idag, heja mig! 🍃
Synd bara att det blir för sÀllan av den varan.
Antar att det blir sÄ nÀr man aldrig Àr ledig.
 
Nej nu Àr det dags att stÀlla mig med salladen!
Bjuder pÄ en bild med kakor sÄ lÀnge! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!