Beställningen är här!

 
Hämtade ut mina paket igår.
Gissa om jag var glad!?😀
Elva paket låg och väntade på
att just jag skulle komma och
hämta dem och ta med dem hem!
Om jag orkar får jag ta och lägga upp bild
på de fina sakerna, annars..too bad. 
Som sagt, livet är en aning jobbigt 
just nu så lär inte jag
ha så värst mycket att blogga om.
 
Hade i vilket fall super bra hos mina
föräldrar igår. 
Usch vad jag saknar dom ❤️
Ibland, (rätt ofta faktiskt) vill jag 
skita i situationen jag sitter i,
ta mina grejer och flytta till dem,
bara för att få lite lugn och ro. 
Börja om igen. 
Antar, att det är för mycket skit som håller 
mig kvar här, suck.
FML 👎
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!