Varning: STÄDNING PÅGÅR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hellouu cupcakes!
Idag är det då LÖRDAG och jag hade tänkte städa. 
Kanske inte så jävla roligt tänker ni då, men eftersom jag
är så pedantisk så är det något som SKA göras.
Synd bara att jag har hunnit städa allt för lite nu dom senaste veckorna.
Dock är jag inte förvånad då jag gått upp 04:00 varje dag och när jag äntligen är hemma och har tid
är klockan runt 22:00 och jag somnar utmattad. 
 
Nu när jobbet är slut, desvärre, så är det tillbaka till skolan på
måndag som gäller vilket gör mig sjukt otaggad! 
Det positiva i det hela är att jag kommer kunna blogga mycket mera!
Så ni får allt börja kika in oftare, woop woop! :D 
 
Men Nu måste jag sätta fart och städa.
Det är mycket jag ska göras. 
Städa, tvätta dammsuga och organisera allt i min garderob, vilket inte är roligt då jag har för mycket onödiga kläder! Visst låter det roligt att höra från en tjej, att hon har FÖR MYCKET kläder!? 
Men jag har ju aldrig varit normal så! :3 
 
Bloggar senare!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!