snabb uppdatering

 
God kväll. 
Idag har det varit stressigt på ett vis vilket är lite roligt då vi
lyssnade på det som föreläsning idag, men ändå inte. 
Slutade dagen redan vid tolv, men det
berode på att vi hade bara en lektion innan föreläsningen.
Föredraget handlade om 
hur hjärnar fungerar och om hur stress påverkar våran
förmåga att tänka och plugga. 
 
Det var väldigt intressant tills jag somnade.. TVÅ gånger!
Jag är verkligen hopplös känns det som. 
Känns ju inte udda och sista och sova med än två hundra elever runt om...! -.-
(Ironiskt där)
 
Sen umgicks jag med kompisar och drog sedan iväg till stallet för 
att möta upp en polare där, och nej jag vill
inte ha någon direkt kroppslig kontakt
med hästar, he-he o.o
För jag anser att hästar är hamburgare 
och/eller redskap att valla boskap med.
Men gillar mina kompisar hästar så, good for them...
Everyone like fast food, but in different ways! 
Efter det blev det att käka massa mega god mat och umgås med ännu 
mera kompisar i några timmar till. 
 
Sen mitt upp i allt fick jag reda på att 
en kompis fyllde år och då blev det att ställa till
med lite kalas med MÅNGA och stora skratt blev det
under kvällen här. 
Återigen, grattis på dig vännen! :D 
BTW, vilka underbara polare jag har! ♡
 
Nu ska jag iväg igen och träffa ytterligare en polare, och sen
blir det förhoppningsvis dags för att dejta sängen! :3 
 
God natt och sov gott! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!