Service - gammalt vs nytt

 
Idag var det då dags för att göra service på
traktorerna och det blev gjort en del. 
Dock tyckte jag det gick alldeles för segt och mycket 
tid spilldes ut som kunde används till diverse bra
saker istället för att stå och skratta
åt att en av polarna hissas upp i taket och som
sprattlar hejdlöst med bena, haha. 
I övrigt bortsätt från våra löjliga stunder så
gick det väldigt bra för att vara första dagen.
 
Fick dock klagomål då jag på pekade att det
inte var kul att sätta sig i en gammal
traktor som man knappt förstår ett skit av, 
speciellt nu när man är van vid hightech
och massa displayer som visar EXAKT 
allt du behöver veta.
Förviso är det charmigt med äldre modeller
då dom oftas känns väldigt bekväma på ett vis, 
men när det gäller att koppla av och på redskap 
och funktioner med spakar så suger dom rent ut av. 
 
Oljan är tömd, och oljefilter blev bytt, traktorn var i god skick, 
och endas TVÅ lampor behövdes bytas! 
Fönstret blev fixat och säkringar blev byta. 
Det rullade på ganska bra. 
 
Nu får det bli att ducha, och sen slänga sig på sängen i ett par timmar.
Funderar starkt på att sova och sedan sätta
 mig för att studera lite olika saker, som 
jag själv anser behövs och finner intresse för, 
i vilket fall så som det ser ut just NU. 
 
Vi hörs antagligen senare,  babes! :) 
 
P.s sorry för extremt långt inlägg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!